کوییک
اواخر سال ۱۳۹۵ شرکت سایپا از جدیدترین محصول خود با نام «کوییک» رونمایی کرد. کوییک خودرویی است که در کلاس هاچبک‌های شهری جای می‌گیرد؛ البته می‌توان لقب اولین خودروی تولید ملی با گیربکس اتوماتیک را نیز به آن نسبت داد. بسیاری از کارشناسان، کوییک را همان نسخه فیس‌لیفت شده ساینا می‌دانند که فقط با امکانات رفاهی بیشتر روانه بازار شده است.

انواع خودروی کوییک
کوییک در سه تیپ پایه (SE)، فول (SE-A) و پلاس (SE-A LUX) روانه بازار شده است که در این میان هیچ کدام از این تیپ‌ها از لحاظ مشخصات پیشرانه تفاوت چشمگیری با هم نداشته و تنها از لحاظ امکانات متفاوت هستند.

لوازم یدکی کوییک
امروزه هر وسیله ای دارای ادوات و لوازم مخصوص به خود است که در صورت لزوم بتوان آن ها را جایگزین قطعات از کار افتاده کرد.
وسایل نقلیه و مخصوصا خودرو های سواری همچون کوییک نیز از این مهم مستثنا نبوده و نیستند.
از همین رو لوازم جانبی کوییک هم جهت تهیه و جایگزینی با قطعات آسیب دیده در دسترس قرار دارند.
قطعات یدکی کوییک را می توان به سادگی در محدوده چراغ برق تهران و از فروشگاه های معتبر چون الوند پارت تهیه نمود.

مشخصات کوییک
کوییک به یک پیشرانه ۴ سیلندر با قدرت ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه مجهز است. شرکت سایپا برای انتقال قدرت پیشرانه این خودرو به چرخ‌های جلو از دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT استفاده کرده است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کوییک اتوماتیک حدود ۱۶ ثانیه به ثبت رسیده که برای خودرویی در این کلاس و با وزن ۱۱۰۵ کیلوگرم اصلا مناسب به نظر نمی‌رسد.

لوازم یدکی در اقصی نقاط ایران
اگرچه بازار اصلی لوازم یدکی در محدوده چراغ برق (خیابان ملت) تهران قرار دارد ولی این بدان معنا نیست که ارائه خدمات در دیگر نقاط ایران امکان پذیر نبوده و یا حتی با ذره ای اخلال صورت پذیرد.
مجموعه الوند پارت با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد خود جهت تهیه هرچه آسانتر لوازم یدکی کوییک نه تنها این امر را محقق بلکه فاصله ای زیاد میان خود و رقبایش ایجاد نموده است.